dejunked

Bakgrund
Dejunked har tagit form ur en gemensam dröm hos två goda vänner. De var övertygade om att även de små besluten så som ett mellanmål, påverkar hälsans helhet. Så Cattis och Sarah startade Dejunked som idag är tre fantastiska chia smoothies helt utan onaturliga tillsatser.

Utmaning
I samband med nylansering av sitt mellanmålsmärke Dejunked Chia Smoothie, lanserade Cattis & Sarah en tredje smak. Hur kommunicerar man nylanseringen starkt i sociala medier?

Lösning
Lösningen blev ett färgstarkt och iögonfallande visuellt koncept som matchade den nya förpackningsdesignen. Vi fokuserade på varje smak i sig, med vikten på deras ekologiska råvaror, samt ett fjärde ben som var entreprenörerna. Cattis och Sarah är starka ambassadörer för varumärket Dejunked och gjorde så innehållet även fick en stark personlighet.

Dejunked, 2019, pomegranate, raspberry, beetroot, ginger

Dejunked, 2019, mango, passionfruit, lemon & turmeric

Dejunked, 2019, apple, kiwi, banana, spirulina

Dejunked, 2019, Cattis & Sarah

Footer