Nytt Avsnitt: Hållbarhet och framtiden för flygindustrin med Ann-Sofie Hörlin från SAS

Hej alla marknadsföringsentusiaster! Vi är tillbaka med ännu ett spännande avsnitt av vår "Marketing People Getting Breakfast: Podd Edition". Och den här gången har vi en riktig pärla för er. Välkommen till avsnitt 3 där vi har äran att ha med oss Ann-Sofie Hörlin, hållbarhetschef på SAS, som vår gäst.

För att lyssna på avsnittet, klicka HÄR för Spotify, eller HÄR för Youtube!

I detta avsnitt, dyker vi djupt in i ämnen som är avgörande för vår tid: hållbarhet och framtiden för flygindustrin. SAS har länge varit en av de främsta aktörerna inom flyg, och nu leder de även vägen när det gäller att minska sin klimatpåverkan. Med Ann-Sofie Hörlin som vår guide utforskar vi de utmaningar och möjligheter som flygindustrin står inför.

Flygskam, Hållbarhet och SAS: En Djupdykning

Vi börjar med att ta upp det omtalade ämnet flygskam och utforskar hur det påverkar resevanor och flygindustrins syn på hållbarhet. Ann-Sofie delar med sig av SAS mål att minska sin klimatpåverkan och berättar om de spännande tekniska innovationer som de utforskar för att nå dessa mål. Från biobränslen till elektrifiering och mycket mer - vi får en inblick i hur SAS tänker forma framtiden för flyg.

Din feedback är värdefull för oss!

Vi vill höra dina tankar och funderingar efter att du har lyssnat på avsnittet. Är du intresserad av hållbarhet? Hur ser du på flygindustrins framtid? Lämna dina kommentarer i avsnittets kommentarssektion på Youtube och Spotify. Din feedback är ovärderlig för oss och hjälper oss att skapa ännu mer engagerande och informativt innehåll.

Missade du våra tidigare avsnitt? Oroa dig inte! Du kan hitta dem på vår Youtube-kanal eller Spotify. Prenumerera och följ oss för att vara säker på att inte missa några framtida avsnitt!

Tack för att du är med oss på "Marketing People Getting Breakfast: Podd Edition". Vi ser fram emot att fortsätta utforska marknadsföringsvärlden tillsammans med er!

Föregående
Föregående

Navigera i trenderna 2024

Nästa
Nästa

Datorgenererat innehåll