Nytt avsnitt: Framgång på sociala medier med Ellen Klofsten

I vårt trettonde avsnitt av Marketing People Getting Breakfast är vi stolta att välkomna Ellen Klofsten, sociala medier ansvarig på Visit Skåne. Ellen har blivit en nyckelfigur i företagets digitala resa, och i detta avsnitt delar hon med sig av sina erfarenheter och insikter om hur hon har lyckats skapa en stark och engagerad närvaro för Visit Skåne på Instagram.

Ellen har verkligen revolutionerat Visit Skånes sätt att använda sociala medier för att locka besökare, och under samtalet berättar hon om hur hon gick från att vara en del av ett mindre team till att bygga upp en digital gemenskap med ett otroligt engagemang och en imponerande ökning av både följare och interaktioner. 👏

Hennes strategier för att skapa innehåll som engagerar och bygger en stark närvaro online är både inspirerande och lärorika. I avsnittet får du också ta del av några av de innovativa kampanjer som Visit Skåne har genomfört för att attrahera fler besökare, och hur sociala medier har blivit en central del av marknadsföringen för att lyfta fram det bästa av Skåne.

Klicka HÄR för att lyssna på Spotify, eller HÄR för Youtube!

Lyssna på Ellen när hon delar med sig av sina insikter om den snabbrörliga världen av sociala medier och hur man skapar en digital gemenskap som både inspirerar och engagerar. En riktig boost för alla marknadsföringsproffs som vill ta sin närvaro på sociala medier till nästa nivå, för här finns massor av nyttig kunskap att ta med sig in i det egna arbetet och projektet.

Lyssna, inspireras och låt oss tillsammans utforska nya perspektiv! Missade du tidigare avsnitt? Oroa dig inte – du hittar dem alla på vår Youtube-kanal eller Spotify. Prenumerera och håll dig uppdaterad med det senaste från Marketing People Getting Breakfast Podd Edition.

Tack för att du följer med oss genom marknadsföringsvärlden! Vi ser fram emot att dela fler inspirerande historier med dig.

Föregående
Föregående

Marknadsföringstrender att hålla koll på inför 2025

Nästa
Nästa

Hållbar Black Friday-kommunikation